.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید استاندار بر اجرای سند راهبردی IT استان
سید علی اکبر طاهایی در جمع اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران و مجری سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان افزود: استفاده از ابزار فناوری اطلاعات و دانش روز در جامعه کنونی ضروری به نظر می رسد...
تاکید استاندار بر اجرای سند راهبردی IT استان

استاندار مازندران خواستار اجرایی شدن سریع سند راهبردی آی سی تی در مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سید علی اکبر طاهایی چهارشنبه شب در جمع اعضای سازمان هیئت رئیسه نظام صنفی رایانه ای مازندران و مجری سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان افزود: استفاده از ابزار فناوری اطلاعات و دانش روز در جامعه کنونی ضروری به نظر می رسد.

وی خاطرنشان کرد: مفاهیمی نظیر دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک نباید صرفا در حد شعار بوده بلکه باید نسبت به اجرایی بودن این علوم در استان اقدامات جدی تری صورت گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به نقش فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان برای تقویت فعالیتهای دولت الکترونیک در ادارات تصریح کرد: مازندران از جایگاه بالایی در فراهم آوردن زیرساختهای فناوری اطلاعات بهره مند است.

طاهایی با بیان اینکه سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران چراغ راه توسعه استان در نیل به اهداف توسعه ای کلان مازندران در حوزه فناوریهای دیجیتال است یادآور شد: نظام صنفی رایانه ای مازندران می تواند نقش کلیدی خود را در اجرایی شدن سریعتر این سند به مجری مربوطه تاثیرگذار واگذار کند.

استاندار همچنین از نظام صنفی رایانه ای استان خواست تا نیازهای زیرساختی برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در مازندران احصاء و جهت رفع آن از مدیریت ارشد استان مطالبه کنند.

دکتر علی اکبر جلالی، مجری سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران نیز در سخنانی با اشاره به فراهم شدن زیرساختهای توسعه آی تی در استان افزود: 42 پروژه برای اجرای سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرایی شده است.

به گفته وی اجرای صحیح سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات با مشارکت همه جانبه دستگاههای اجرایی مازندران محقق خواهد شد.

جلالی بیان داشت: سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران بر اساس فناوریها و نیازهای روز آی تی استان تدوین و ویرایش مجدد شده است.

این استاد دانشگاه پیشنهاد داد: سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با نظارت استانداری مازندران توسط نظام صنفی رایانه ای استان اجرایی شود.

عباس رمدانی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه تشکیل نظام صنفی در استان گفت: هم اکنون هزار و 700 فعال آی تی در مازندران فعالیت می کنند.

وی افزود: نقش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در تصمیم گیریهای آی تی استان چشمگیرتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران فعالیت سازمان در اساسنامه سازمان نظام صنفی بازنگری صورت گرفته است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران با اشاره به اینکه راهکارهای اجرایی فعالیت فعالان آی تی استان تدوین و استخراج شده است از انتشار خبرنامه این سازمان در سال جاری خبر داد.

رمدانی با بیان اینکه همایش مالیات بر افزوده برای فعالان آی تی استان جهت آشنایی بیشتر این مبحث برای آنان برگزار شده است یادآور شد: مطالعه و بررسی اجرای طرح شرکت تعاونی مسکن نیز در سازمان انجام شد.

وی یادآور شد: راهکارهای هویت بخشی صنفی، شناسایی توانمندی و پتانسیل نیروی انسانی در بخش آی تی توسط این سازمان صورت گرفته و استانداردهای مقررات در بخش لن و موضوعات پژوهشی مرتبط نیز انجام شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اسديان 6 آذر 1388
آقاي مهندس رمداني خدا قوت و انشاءالله موفق و مويد باشيد. اسديان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.